søndag den 16. maj 2021

 Nye billeder fra medlemmer, 

vi forventer snart at kan mødes igen,

så vi kan se det hele "live"

Du er også velkommen med dit bidrag.

                  Grethe  bordløber mønster fra My Quilt 1-2021 

Brødserviet model fra Quilters Club.




Kirsten Domino har syet dette
 ophæng til sit oldebarn Cæsar



                                     Heidi Borchmann

Det er et mønster der hedder ”The Circle Game” 

og er af Jen Kingwell. 

Jeg har syet det på amerikansk – dvs. uden pap –

og det er mit første rigtige forsøg med at sy på amerikansk.

Jeg mente at det ville være den oplagte teknik til dette mønster

 og ville udfordre mig selv med en ny teknik… 

Det er syet af Fat Quarters og rester fra mit lager. 

Dog er de blå kanter købt til formålet



Ingen kommentarer:

Send en kommentar